Träningsvärken är min bästa vän?

Har gnällt dagligen sen i torsdags, körde benen på gymmet (lite för hårt kanske) och har haft sån vansinnig träningsvärk sen dess. Har knappt kunnat gå och dessutom har benen domnat bort till och från. Gott tecken på att mina övningar tar och att jag tar i, MEN denna gången blev det fan olidligt. Har fortfarande svårt att gå hehe. Har ju lagt om min träning en del nu efter jul och nyår. Innan körde jag bara vikter i stort sett, tungt och färre för att bygga muskler. Nu kör jag mest kondition och vikter bara 3 gånger /veckan, då tar jag lättare vikter och fler rep. Trist då jag hatar att springa och så, men vad gör man inte?. Tänkte kanske börja föra lite mer träningsdagbok här inne för min egen skull, kul att se. Jag och Jonas har dessutom mätt oss idag så vi kan följa utvecklingen, spännande och sjukt motiverande måste jag säga. Hur som helst körde jag mage och armar igår vilket tydligen också resulterade i träningsvärk. Så nu är hela min kropp öm och jag skriker högt så fort Jonas rör vid mig haha han måste tycka att jag är pain in the as just nu ;) Men träningsvärk är min vän tycker det är skönt att veta att träningen har tagit ordentligt. Sitter och laddar för en timmes löpning idag, inte jättetaggad men det ska nog gå bra. För varje konditionspass jag genomför närmar jag mig ju ett pass med vikter, gäller att tänka positivt.
Nej nu ska jag sluta babbla och se till att slutföra min storstädning istället. 

   


En outfit som är bland favoriterna på gymmet ;)




Postat av: Anonym

Ja det var ett snyggt linne i bra färg babe =) / Eva

2011-01-16 @ 14:21:38
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: