vecka 13

Nu var de ett tag sen man titta in här. Kom hem från en veckas skidåkning i trysil i fredags. Vi hade det helt underbart med roliga backar och sol sol sol. Men som alltid, borta bra men hemma bäst. Galet skönt att krypa ner i sin egen säng i fredags kväll. Bilresan var fantastisk skön med nya bilen som är helt underbar att köra (med undantag för krånglig att parkera, känns som man kör en lastbil liksom). Idag ska hemtenta lämnas in och jag ska även till frisören och se vad vi kan göra åt färgen, brunett igen eller om jag ska återgå till min egna blonda färg igen? återstår att se... Nåja måste ta tag i dagen och skriva lite på min C-uppsats innan jag ska glida iväg. Hoppas ni får en fin dag <3
.
 







Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: