Det går sådär med bloggningen :)

Söndag eftermiddag... I vanliga fall brukar man ju kunna ha lite söndagsångest men idag inbefinner den sig INTE. Har nämligen fått världens roligaste heltidsjobb. Samlar vuxenpoäng för fullt för tillfället. Började jobba i måndags, och de känns så otroligt skönt och ku. Nog om det... Idag var jag och hjärtat och kollade på "vårat" hus i Trångsund för att få en uppfattning om det hela, i slutet av veckan eller nästa vecka ska vi träffa arkitekt som ska hjälpa oss med våran planlösning och jag längtar så jag spricker, ska bli galet kul :)
Hoppas ni haft en fin helg, nu ska jag mysa med älsklingen (eller plugga på C-uppsatsen, hehe)
.




Postat av: Anonym

vad har du fått för jobb? pluggar inte du?

2011-04-10 @ 20:11:36
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: