Tatuering

Happy fredag alla glada. Mitt huvud känns lite bättre idag iaf, men de spränger ganska bra fortfarande. Så jävla arg på mig själv att jag inte vilade från början vilket förmodligen gjorde saken sämre. Nåja ska sluta tjata om mitt huvud hehe. Är så himla sugen på att göra fler tatueringar, har en på foten nu. En är bestämd men kan inte göra det förräns om några år, ser fram emot det så mycket den kommer bli grym. Funderar dock på att skriva något fint bkom ena örat. Jag har ju alltid uppsatt och det är såå snyggt med något där bakom. Funderar på att antingen skriva mitt namn uppifrån och ner
e
m
m
a
eller kanske
l
o
v
e
i något snyggt typsnitt, har inte riktigt bestämt mig än men det sker nog inom en snar framtid.


skulle gärna åka utomlands och få bruna ben igen också ;) Sydafrika skulle inte sitta fel




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: