Städsöndag

Började dagen med städning av lägenhet. Tanken slog mig idag att vi kommer behöva en heldag för att städa vårat hus sen, ryser av blotta tanken, men det kan det vara värt :)Idag tar det bara någon timme så är det skinande rent sen. Drog en snabbis till jonas mammi och lämnade deras ipod som jag fyllt med nästan 900 låtar, tog bort typ 150 rock. Tror dom kanske kommer digga 200 låtar totalt haha men som jag konstaterade nyss kommer dom få en ny upplevelse inom musikvärlden tror jag. Jonas fick sig en klippning av snälla Malin så nu är han korthårig igen, jag vet inte riktigt vad jag tycker gillar när det är sådär gosigt halvlångt med lockar i bak och på sidan :) Fast å andra sidan är min hunk snygg i allt <3
Körde förbi flygis och köpte massa skagen, färskt bröd och ost och kex så med lite tur får man de ikväll också. Nu är det handboll på TV och man har ju inte världens mest pratglada grabb vid sin sida då inte. Jag gillar alla möjliga sporter och har inget emot att ha det på TV, men handboll har jag så fantastiskt svårt för, kan bero på olsson uek. Nåja i morgon ska jag försöka ta mig på en föreläsning och sen jobba eftermiddag. Är sååå träningssugen men då huvudet inte spelar hemmamatch riktigt än ska jag nog ta det lite lugnt i morgon också, annars kommer väl Jonas bli vansinnig haha, tur jag har han. Nej hörrni nu ska jag störa och krama sönder den personen som betyder mest av allt på denna jord... I´m in LOVE ! ! !
.




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: