Skridskoskola, Fika och husfunderingar

Har precis kommit innanför dörren här hemma. Följde med Jonas in på skridskoskola i förmiddags (jag tittade bara på dock) sen köpte vi med oss lite fika och åkte till finaste lilla familjen. Kom in på samtalsämnet husbygge och det är så svårt. Snart är det dags för oss att dra igång och eftersom vi ska bygga det själva kommer vi behöva hålla alla bollar i luften. Kommer bli en tuff period i våra liv, men oj så kul vi kommer ha det och så värt det kommer vara. varenda timme vi lägger ner kommer vi få igen i framtiden <3 Hur som helst vet vi hur det kommer se ut på utsidan och vi är väldigt överens men planlösningen är svår, hur stort allt ska vara, bärande väggar, avlopp etc etc, huh. Men det blir nog bra i slutändan, vi kommer få mycket hjälp av kunniga människor så det känns bra.
.
Eftermiddagen idag får ägnas åt B-uppsatsen och pappas CV, önska mig lycka till. Hoppas det går fort så jag och hjärtat hinner kramas och se en film :)
.
Önskar er en trevlig söndag alla ni, njut av ledigheten (om ni har någon) och krama lite extra på varandra.
.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: