HA-begär och funderingar

ligger hemma i soffan och bara saknar mitt lilla hjärta som tränar. Klickar runt på diverse klädsidor och får sånt galet ha begär att det nu är dags och stänga ner datorn och kolla på TV. Tänk om man va rik??? Fast jag ska inte klaga, har ett hus på G så då kan man ha lite sletna kläder ett tag hehe. I morgon är det terminsavslutning, opponering på B-uppsatsen, förbannat trist hehe. Men så skönt att det snart är över. Kan inte fatta att jag påbärjar min sista termin på tisdag, herregud ska jag ha en exemen klar till sommaren? 22 år och examen, jag är så otroligt glad att jag tog tag i studier på än gång. Hade jag inte gjort det hade vi förmodligen inte haft samma utgångsläge att bygga hus. Om det blir som planerna ser ut nu så har jag dessutom jobb när jag är klar. Är det inte lyx så säg. Än en gång 22 år, utbildning, jobb (förhoppningsvis), och planer på hus, så jävla fantastiskt och jag är så jävla nöjd med mina val. Det var inte självklart att plugga vidare efter gymnasiet, men sen resonerade jag att jag lika gärna kan ta tag i det på än gång istället för att slösa min tid på ett jobb där jag inte trivs plus att jag hade ett otroligt stöd och peppning från föräldrarna. Jag blir ju så jäkla lätt uttråkad av "vanliga" jobb. Jobbet jag har idag är perfekt, stressigt, alltid mycket att göra och många olika arbetsuppgifter. Passar mig som handen i handsken om jag får säga det själv. LÄNGTAR galet mycket tills jag får börja jobba. Det blir dock en tuff sommar utan semester då jag tänkte spara min till husbygget drar igång, men det blir nog bra. Jag har sagt det förut och jag säger det igen JAG ÄLSKAR MITT LIV <3




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: