Gröna fingrar?

Asså de där med blommor och växter, inte min grej asså. Jag är mer än usel, faktiskt sämre än så. Alla dör, inom en vecka. De hade väl inte gjort något om det inte va så att det va så förbannat dyrt att köpa nya. Är allergisk mot plastblommor och skulle jag inte vart de skulle jag bli av allt damm dem samlar. uvva nej tack... Kan man anställa en trägårdsmästare som kan ta hand om dem 5 blommor man äger? Så fort jag ska köpa blommor frågar jag första bästa om blomman är lättskött, nästintill odödlig, men de är dom oftast inte och vet ni jag tar till och med död på kaktusar. Hopplösa jag, Hopplösa Jonas



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: