Gör allt förrutom det jag borde *suck*

strosar omkring här hemma och hittar på anledningar till att slippa plugga hela tiden. Uvva så dålig jag är, nej nu måste jag ta tag i detta ska jag tala om (vill inte).  Men nu när jag ändå har börjat skriva ett inlägg kan jag ju skriva lite till höhö. Drog in till gymmet i morse (har världens bästa föräldrar som lånar ut sina bilar till höger och vänster när min är sönder), kommer aldrig kunna gottgöra dom någonsin för allt de gör för mig. Mamma om du läser det här (vilket jag misstänker att du gör) så är jag er evigt tacksam och lovar att hälsa på ofta på ålderdomshemmet, haha Ni är bäst <3 .
.
Gick oförskämt bra på gymmet och mina ben skakar fortfarande, så jävla skönt och kul det är. Funderar allvarligt på att åka in och träna en gång till idag medan jonas spelar bandy, men vi får se hur bra det går med pluggandet som jag ska ta tag i NU...
.
Kram på er 
.

  för övrigt är det 63 dagar kvar till Trysil med de bästa...




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: