Glömmer denna måndag och blickar framåt mot bättre dagar helt enkelt

Haft en riktig skitmåndag... Sov såå dåligt inatt och vaknade TRÖTT. Haft en seg dag på jobbet och nacken är allt annat än bra= spänningshuvudvärk :( Skulle röra lite på mig och möttes av ett fullsatt gym, inte en enda maskin ledig så de blev ett kort pass innan jag fick ett psykbryt och gav upp. Åkte hem i knäpptyst bil och försökte tänka på det positiva. Möttes av min älskling som lagade underbart god mat när jag väl kom hem. Spydde lite galla och sen kändes allt mycket bättre. Utan Jonas vet jag inte vad jag skulle göra <3 Han gör mig hel och är en helt fantastisk människa. Ikväll ska jag tänka lite extra på hur lyckligt lottad jag är som får ha en så fin hunk vid min sida... Och vet ni mitt liv är fantastiskt jag vet om det, men hade en liten dipp idag bara. Man får ha sånna dagar och efter regn kommer sol. Hoppas på en bättre tisdag




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: