Emma i ett nötskal

Migrän, hahaha vilket påhitt... Har minst sagt haft ont i huvudet sen måndags, yrsel, kräkningar och det har även svartnat för ögonen emellanåt. Har aldrig haft migrän tidigare men drar kopplingen att det förmodligen va det iaf. Efter jobbet igår har jag så in i bängen ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer då på att jag ramlade i trappan i söndags och slog huvudet i en stolpe. På kvällen tvingar Jonas in mig till akuten när jag ligger hemma och kvider i sängen. Jaha ångest ångest ångest in till akuten, skallröntgen för att  utesluta hjärnblödning och en jävla massa kontroller. Slutligen konstaterar man en hjärnskakning, jippi. Blir nu sängliggandes resten av veckan jag orkar inte. Vill träna, jobba och dessutom har den sista terminen dragit igång och jag har inte tid att ligga hemma och dra mig. JAG SKA ALDRIG låna Jonas för stora skor igen, jag lovar och svär... kan dock inte låta bli att skratta, detta är så typiskt mig...
.
KRAM på er 



Postat av: Marika

Kryapådigkramar :)

2011-01-20 @ 21:05:35
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: