Borde jag ha dåligt samvete??? det har jag

Hej på er. Söndag igen, förbannat irriterande. Jonas spelar bandymatch idag, men jag bangar att följa med händer typ aldrig men regnet lockar inte sådär överdrivet mycket måste jag erkänna. Men jag har ju sånt dåligt samvete över det, helt sjukt haha. Kanske ska kolla första 30 iaf. Måste storhandla och träna också. Tänkte göra det medan han spelar match så vi kan åka hem tillsammans och ta det lugnt resten av kvällen. Innan dess måste jag även hinna städa och tvätta, jisses. Dags att sätta igång så man hinner kanske.
Kram på er




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: