BANDY

Sen jag träffade Jonas har jag fått up ögonen för en ny sport, bandy. Jag har alltid gillat hockey men då man inte haft någon koppling till Bandy har det aldrig blivit att man tittat. Men oj så kul det är, speciellt när man tittar på någon man känner som dessutom är förbannat duktig. Man kan ju inte bli annat än stolt. Lite kul att ha något varje vecka att se fram emot på vintern, man försöker ju iaf kolla på alla hemmamatcer och de bortamatcher som ligger nära. I morgon är det en ny match i B-hamra kl 19.00 blir nog lite tajt att hinna se den men jag håller alla tummar för Spillersboda.
.

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: