åh jag vill jag vill jag vill

Ibland undrar jag om jag ska klona mig, går det? har man kommit på hur än? jag skulle nog behöva bli 3 stycken. Har så galet mycket idéer för mig som jag verkligen verkligen vill.... gaaaah.
Har träffat en kär gammal vän idag, en av mina bättre faktiskt. Körde ett pass på gymmet tillsammans sen bjöd jag han på käk. Jag har ju länge haft en idé om mitt framtida företag. Denna människa gör min idé komplett. Vi kommer bli ett grymt team och jag länktar sååååå och hoppas att vi klarar det hela vägen ut och att det inte rinner ut i sanden. Först måste vi bara gå lite utbildningar och lära oss mer om eget företagande.
.
Va skönt att träna idag igen, äntligen.... Va på seminarium i skolanockså och de gick bättre än förväntat, faktiskt lite roligt det vi läser om nu, väcker mycket tankar om hur vi fungerar. I morgon ska jag vara hemma och plugga plugga plugga. MEN först ska jag köra ett pass på gymmet, lovely.
Nej nu ska jag kolla TV här en stund innan mitt hjärta kommer hem till mig <3



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: