wedding planning?

Den senaste tiden har kantats med mycket bröllopssnack i min umgängeskrets. Så man kan ju inte annat än fundera själv också. Tänk va häftigt när man står där mitt emot varandra och lovar varandra evig kärlek. Blir alldeles varm i kroppen av att tänka på det. Jag är dock lite kluven hur man ska göra för det är ju så förbannat dyrt. Om man ska gifta sig i kyrka i Sverige vill man ju ha ett stort bröllop med mycket folk och stoooor Klänning :) men fatta kostnaden, är det värt det? Alternativet är ju att man kör på en honey moon först där man samtidigt gifter sig och sen kommer hem och har en stor fest med släkt och vänner, men då får man ju ingen stor klänning... Tur som attans att det dröjjer tills jag och jonas ska gifta oss så jag kan fundera ett tag till. En sak är säker att om jag ska gifta mig utomlands ska det vara på maldiverna dit jag också jag åka på bröllopsresa. (KUL att jag skriver i termen jag hela tiden haha, Jonas får bara hänga med på köpet liksom)
Man kan drömma sig bort ganska lätt dagar som denna till platser som bilderna visar <3







Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: