vettskrämd

Hej på er. Känns lite bättre i kroppen idag och halsen också *thank god*. Anyway blev helt galet skrämd inatt. Vaknade av att jag behövde gå på toaletten (vilket aldrig händer mitt i natten). Jonas sussade gott så jag smög försiktigt upp, gör mina behov och när jag kliver ut från badrummet ser jag en manlig gestalt rakt framför mig. Jag blev så jävla rädd, fattade inte att det va jonas så jag hoppade först till sen slänger jag mig efter toalettdörren för att fly och låsa in mig där. Men då fattar Jonas att jag blev skrämd så han börjar prata med mig. Haha sjukt läskigt, Jonas tyckte de va obehagligt också. Jag övervägde toaletten och slag i nyllet, så de va tur att jag inte gick till attack hahaha.
Nej nu ska jag pluggggga



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: