Soliga dag

Solen skiner ute, mysigt. Synd bara att man har ont i sin lilla mage :( Karln har åkt ívåg på bortamatch och kommer väl hem ganska så sent. Skulle träffat min finaste Josse men vågar inte då magen spökar massor, magsjuka på G??? Nåja måste iaf plugga en massa idag, suck aldrig får man vara ledig. Men ska försöka ta mig ut i friska luften när systra mi kommer ut till landet en sväng. Gjorde en så jävla klantig sak för en stund sen. Skulle in i sovrummet och hämta något och på vägen ut missbedömer jag avståndet till våran låga byrå nåt så ända in i, så jag tjongar in hela benet i kanten och får en decimeter lång äcklig reva som gjorde så satans ont. Slänger mig ner på golvet i vardagsrummet och gråter, garvar och vrider mig på samma gång. Vad ska man säga är man världens största klant eller är man??? hehe, nee nu ska jag plugga plugga




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: