skrivkramp

Fasen så duktig jag har varit idag, har verkligen tokpluggat sen i morse. Känner mig nöjd. Har till och med ett märke där jag håller pennan, så mycket har jag skrivit :) Ska snart bege mig ut i snön och skotta fram min lilla bilis. Kan ju inte ligga still hela dagen så ett pass på gymmet sitter fint. Tror det blir bröst, mage och crosstrainern 30 min. Får sällskap av min bästa Robin också, så de blir ju lite roligare då. Iof har jag nästintill alltid kul på gymmet oavsett sällskap eller inte, men sällskap höjjer det lite om man säger så. Fy så jag babblar, ska städa upp lite här hemma innan jag åker, och byta om kanske? Hörs kanske senare, om jag orkar kommer förmodligen vara mer död än levande efter gymmet...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: