Shit så fin jag blidde i håret... eller?

Har taggat i en månads tid för den berömda klippningen och färgningen av mitt hår som skulle ske idag. Jag ni läste rätt som skulle skett idag. Åker in till Norrtälje i lunkar glatt till salongen... läser på dörren "stängt vecka 3,4,5 pga vattenskador, finns på telefon". WHAT??? Har dom stängt utan att meddela sina kunder? jag blir galen, ringer dom men ingen svarar som utlovat. Ja herrejisses lär INTE gå dit igen. Fick däremot en tid hos hårklipparna på lördag klockan 10, så jag behöver ju inte vänta  olidligt länge men man blir ju irriterad asså.



Postat av: evis

Ja fan vad dåligt! då blir de ingen bild idag då :) Men kuuuul att klippa sig ändå, även om de nu blir på lör

2011-02-03 @ 20:39:24
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: