Pluggeliplugggg

Hej, jisses amalia här går det undan. Lördag eftermiddag, ja jag säger då det. Sitter nerbäddad i soffan för tillfället och pluggar, har så mycket att göra. Men snart är det över, om exakt 4 veckor är det slut på föreläsningar och tentor, då är det minsann bara C-uppsatsen kvar (som vsserligen inte är så bara) men ändå, positivt tänk. Ikväll vankas det middag hos morsan och farsan, sen får vi se om jag och jonas orkar oss ut en sväng för att säga hej till folket på piren. Är lite sugen men ändå verkligen inte. I morgon ska jag hänga med Jonas lilla syster Sofia i två timmar vi ska äta makaroner och köttbullar så det sprutar ur öronen ska jag tala om. Nej nu måste jag kämpa vidare här hörrni. Ha en trevlig kväll <3

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: