Ny favoritfilm

Hade världens mysigaste dag med världens goaste flicka igår :) Grabbarna skulle ut med bandylaget och parta lite, så jag och marika slog ihop våra kloka huvuden och begav oss in till storstan. Vi tänkte kika en stund i affärer först men eftersom våra boys inte är dom bästa på framförhållning och glömde en nyckel blev vi försenade och hann bara springa en kortis i butiker *typiskt*... Hur som helst kollade vi på trassel, 3D på bio. Alltså shit vilken film, tror det kan ha varit den bästa jag sett någonsin. Så sjukt grym, jag skrattade nog mest av alla i salongen och fick in lite tårar i det hela också ;). Filmen hade allt, karaktärerna va toppen och ja vad ska jag säga 3D äger. Jag funderar ärligt på att se den på bio 3D igen, haha. Jag bara måste köpa den när den kommer ut på dvd. En film man kan pressa hur många gånger som helst. Nåja, ni fattar poängen. Efter bion skulle vi egentligen käkat i sthlm men å vi va mätta efter chips, och diverse onyttigheter bestämde vi oss för att sätta oss på bussen och käka i norrtan istället. Sagt och gjort, halv 10 befann vi oss på ett glas och käkade god mat. Klockan 12 orkade vi inte mer så då åkte vi hem till mig och somnade i soffan (läs marika somnade i soffan) jag pluggade en stund, innan det var dags att ta sig ut i kylan för att hämta våra inte så nyktra vänner :D. Kort och gott en toppenkväll, måste göras om SNART. Är orhört glad jag har denna brud i mitt liv. Är sugen på att lägga upp en bild på na i 3D glajjor, men hon kommer döda mig så kanske bäst att låta bli. Jag ska tänka på saken så kanske ni får se i morgon. 




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: