jamejahahoppsandå

Tjollahopp, ligger i soffan mer död än levande och finular över livet sörrni. Misstänker att en liten influensasläng är på G, ont i kroppen, slö och ont i halsen *tötötö* inte bra... Jonas är och spelar match i sollentuna, matchen började klockan 21.00 har ni hört något så dumt? Han kommer komma hem SEEENT och jag ska snart sova, så inte får man krama på de lilla offret idag heller. I morgon ska jag klippa page och färga håret, döda mig om jag vågar. Nej nu ska jag sluta snacka gojja och sova bort skiten. GOD NATTIS



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: