Hör och häpna

I morse när jag vaknade mätte jag mig, tänkte ju att jag skulle göra det regelbundet. Senaste tiden har det dock blivit en del godis och i snitt bara 5 pass i veckan så jag trodde minsann att jag skulle ha gått upp. Mina skilnader i mått ser ut som följande:
Armar: 0
Midja: 0
Stuss: -5 cm
Höfter: 0
Lår: - 6 cm
herrejisses så chockad jag blev, -5 och -6 cm, man kan ju inte bli annat än peppad att fortsätta träna. Idag ska jag gymma när jag har släppt av Sofia på gymnastiken, blir rygg och löpning 40 min. Åh jag längtar redan dit :)
Men nu måste jag plugga lite innan lillungen kommer hit.





Postat av: Olivia

Fin blogg ^^

2011-02-27 @ 09:54:54
URL/Bloggadress: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Lucas

Vad fin header :)

2011-02-27 @ 10:09:53
URL/Bloggadress: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Lisa

Vilket gym blev det?

2011-03-04 @ 15:33:54
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: