ha begär

Sitter hemma i tystnaden. Har tänt ljus och sen är det för övrigt bäcksvart och tyst i lägenheten, bara mina fingrar som flyger fram på tangentbordet som hörs... behövligt. Dessutom har jag sovit på soffan ett par timmar. Min kropp är trött och det är bara att inse att veckorna är kaotiska och helgerna ofta fyllda med ångest över plugg. Det är viktigt att ta sig tid att göra ingenting. Har hunnit läsa ut min bok som jag nu ska recensera innan mitt hjärta kommer hem från match. Tog en liten paus och drömde mig bort bland lite heminredningssidor. Något som vi verkligen behöver som jag saknar är ett våffeljärn... Det mesta som man behöver har vi lyckats få ihop på ett år, då vi träffades ganska tomhänta båda två, han för att han precis separerat med sin sambo som ägde en del saker ;) och jag som inte haft så mycket då jag bott litet innan. Men på vägen måste vi ha glömt bort våffeljärnet som är ett måste, att kunna fixa en god lunch på helgen, hur mysigt???
Detta från elgiganten skulle inte vara helt fel.



Något mer som jag gärna skulle ha är en snygg smyckeshängare, nu ligger mina smycken nerslängda i en tygkorg där dom trasslar in sig i varandra och är omöjliga att reda ut. Men nu när vi sparar så mycket vi kan till vårat hus så får det vänta, men någon av dessa skulle jag inte tacka nej till.

 
Båda är från bluebox och skulle vara så söta i vårt badrum :)
.
Nu när det faktiskt inte är så lång tid kvar tills vi ska påbörja vårt livsverk så ploppar det upp inredningsidéer mest hela tiden både för mig och Jonas. Så nu när vi får lön ska jag kila in på åhlens och köpa på mig en bok jag kan klippa och klistra in våra idéer så dom inte tappas bort på vägen. Tänkte även börja införskaffa lite inredningstidningar för att få inspiration till våran planlösning som vi fortfrade kämpar med för att få till. ÅH vad jag längtar, snart kommer vi kunna flytta in i vårt drömhus som ser ut exakt såhär med samma färg... lovely
.



Tänk vad man kan ändra sin smak, om någon hade föreslagit att jag skulle bygga ett grönt hus i framtiden skulle jag spytt och skrikit rakt ut, men detta är SÅÅÅ snyggt. Det var kärlek vid första ögonkastet.
.
Nej bokrecension va det...




Postat av: Anonym

men oj vilket stort hus. ska ni bo 2 där?

2011-02-19 @ 20:59:19
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: