Glömma denna dag

Är allt som oftast glad men denna dag har inte varit min dag. Det är tufft, tufft, tufft att ha så många bollar i luften som jag har nu. Det känns inte som om jag räcker till åt något håll alls. Tårarna brände bakom ögonlocken på bussen på väg hem idag... Körde ett pass på gymmet, armar och mage gick helt okej och pumpade ur en hel del funderingar kring allt. Lånade dessutom mammas bubbelbad nu på kvällen så de känns lite bättre att få varva ner och ta det lugnt. Har pluggat tills nu men inser att det är dags att ge sig. I morgon väntar en hård dag så de är väl egentligen lika bra att gå och sussa nu. Men I morgon är också en ny dag med nya möjligheter.... God Natt...




Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-02-09 @ 13:17:21
URL/Bloggadress: http://zandrajonsson.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: