Frustrerad

Hej på er. Har haft en toppendag som spenderats mestadels med min mammi. Skulle vara hemma och plugga massor då vi har tenta om en vecka och vi skulle få instuderingsfrågor idag. Men dom kom ju aldrig ut... eller jo nu på eftermiddagen. Hur tänker dom då, att man ska plugga nattetid???
Dessutom va dom ganska knepiga och svåra, de jag såg iaf :S Nervös. Hatar att ha tenta de värsta som finns för psyket... Det blir ju inte bättre av att man ska jobba nu också, kanske kanske att man kan ta ledigt på onsdag och få vara hemma och plugga istället... Hoppas Hoppas. Dessutom saknar jag min älskling massor, han har jobbat över idag och är inte hemma än...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: