friskis eller actic, friskis eller actic

NU är den stora frågan om man ska byta gym??? Har ju tränat på friskis ett år nu och älskar de luftiga lokalerna MEN det är alltid fullproppat med folk + dåliga öppettider vilket gör mig tokig. Va uppe på actic idag och kikade på deras gym, hemskt lågt i tak och instängd luft, men lugnt och skönt många löpband. Dessutom va jag där på "rusningstid" och de befann sig kanske 7 pers på gymmet. + att dom öppnar 5.30 tre dagar i veckan vilket betyder att jag hinner träna innan skola och jobb. MEN lokalerna är långt ifrån lika bra som friskis. åhh så svårt, hur ska man göra. Spenderar ju väldans mycket tid på gymmet så man vill ju trivas samtidigt som jag blir så omotiverad av att behöva vänta på varenda grej i 1000 år. Nåja på torsdag ska en gyminstruktör visa mig runt och sen får jag gratisträna en vecka, så jag får besluta mig efter det helt enkelt.

Nu ska jag duscha, är helt slut efter en dag med jobb, skola och plugg fram tills nu. det är hårt att ligga på topp. På återseende. 




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: