Fredagsmys

fast vet ni jag hatar ordet fredagsmys, som alla använder. Det ordet borde tas ur allas ordförråd, så det så. Idag har jag faktiskt varit duktig med mitt pluggande. Läser en invecklad och tuff bok som tar en halv evighet att förstå men nu snart är jag igenom. Har dessutom fört anteckningar när jag läst så jag har när det är dags för tentaröj. Ska läsa lite till innan mitt hjärta kommer hem med godis och hyrfilm. Ikväll ska vi bara ta det lugnt i soffan, helt underbart. Resten av helgen blir röjjig. I morgon ska jag ÄNTLIGEN klippa mig, sen blir det träning med Robin och efter det plugg helgen lång. Kul va?




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: