för er som inte märkt det

så tänkte jag bara upplysa er om att det är snöstorm ute... JAG VILL INTE. Igår sken solen och det var nästan bar mark i Stockholm. Funderade nästan ett tag på om jag skulle ta vårjackan. Men idag, nerslagen på backen och sparkad på SNÖ och inte nog med det SNÖSTORM, jaa jag säger då det... Nåja bara att acceptera och göra det bästa av situationen dvs krypa ner under filten och dricka thé i massor. Saknar min lilla plutt också, tycker han kan hoppa över träningen komma hem och massera mig medan jag pluggar hehe fet risk.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: