Det är fredag och jag har sträckt min stjärt

Sköna fredag, älskade fredag, BÄSTA fredag. Veckans härligaste dag. Jag är hemma och tittar på alpint och pluggar, ska skriva en bokrecension på en tråkbok. Sen måste jag även ta tag lite i min C-uppsats och ekonomin *puh* stressigt. Men solen skiner utanför fönstret och snöflingorna glittrar så de är mys och jag är på bra humör. Körde ett pass på gymmet i morse, ben rumpa och crosstrainern. Lyckades sträcka min stackars stjärt också, typiskt mig. För övrigt händer det mycket i mitt liv just nu, mycket bra grejjor. Fullt ös och jag lever livet, önskar bara att dygnet hade några fler timmar, alternativt att jag inte var så beroende av min sömn. Nåja. Slänger upp en dålig dagens med mobilen senare. Idag kör jag slappt, precis som jag vill ha det. Vi hörs senare, njut denna fredag :) 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: