bloody monday

Alla hjärtans dag hörrni, ja då har det gått ett år sen sist igen ;) Haft en mysig pluggdag (om det nu går) med tjejerna på fridhemsplan. Känner mig väl inte helt 100 inför tentan i morgon men nu kör vi. Hann med ett träningspass efter min tripp i stan och körde slut på mina små ben. ställde min på crosstrainern 30 min, och det är så TRÅKIGT. Men ett nödvändigt ont. Snart kommer mitt hjärta hem då ska jag krama lite extra på honom och ge present för att han är världens bästa <3
Hoppas ni har en fin dag och slipper sitta ensam :)




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: