Vecka 38

Vart tar tiden vägen, har det verkligen gått 37 veckor på de här året??? galet. Ligger hemma i soffan och myser med tända ljus för mig själv. Jonas är hos Erik och instruerar. idag har det varit jobb på schemat, en ganska lugn dag vilket är såå skönt, senaste tiden har mest bestått av STRESS. Hur som helst hade jag min lediga dag från träning idag *suck* gillar inte dom dagarna men dom är ack så nödvändiga. I morgon ska jag först jobba sen gå på föreläsning till 15, sen blir de att ta sig till Norrtälje för ett gympass.
Idag har det varit så frisk luft ute, galet. Kallt men så mysigt när löven börjar skifta färg och man kan krypa in i en stor gosig halsduk. Hösten är en bra årstid, den här hösten kommer bli en bra höst.
Hoppas ni har fått en skön start på den här veckan.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: