Stockholm

Hej på er. Haft för mycket de senaste dagarna för att skriva men i am back ;) Haft en mysdag i Stockholm, mestadels själv vilket faktiskt varit enormt skönt. Började med en lunch med jobbet. Finaste chefen Åsa slutar och börjar på nytt jobb nästa vecka så vi käka på ciao ciao och de va helt grymt gott. Blev fruktansvärt mätt. Efter det begav jag mig in till centrum för lite shopping. Har i stort sett inga jobbkläder att klä mig i nu så det blev lite investering i det, en kjol, byxor, jacka och topp. Känner mig nöjd men behöver egentligen fler toppar. Men det får vänta. Dagen sprang helt sjukt fort iväg och nu sitter jag här framför TV:n med tända ljus och myser. I morgon ska jag ta mig ut på en springtur sen blir det plugg hela dagen och fest på kvällen. Låter som en bra lördag för mig.
ha en fin kväll 
Kram 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: