Spinning

19.45 sätter jag mig på den där förbannade cykeln för att sen svettas sönder en timme, skönt va??? ! Jonas är på någon byggtjossan tror jag. Skönt att få lite lugn och ro hemma. Nej hörrni, dags att bege sig mot friskis, bjussar lite på min outfit och min så jävla smarta shakeblandare. Den är liksom uppdelad i flera sektioner så man behöver inte blanda på en gång hur bra som helst. När man tränat klart är det bara att skruva loss botten med pulvret i och hälla i mjölken. Jag tror jag dör så bra. (Eva btw den är jättegod med vatten också ;) )
.
Brallor från nike (födelsedagspresent från syrran), tröjja gina tricot, pannband inse 
    



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: