Sista september för det här året

Jösses hörrni va händer med tiden. Hur fort går inte åren. nu idag är det den sista september... igen. Ujja de gäller att leva här och nu. Jag sitter nerbäddad i soffan med en helveteshemtenta som jag inte får någon ordning på. Har hunnit med ett rejält arm och magepass på gymmet. Ska ta något att äta, ta en paus och gosa med mormors valp sen ska jag köra hårt på fråga tre. Ikväll är jag solo hemma, så jag tror jag ska sysselsätta mig med ett spinningpass klockan 8.
hej på er 
bjussar på en liten bild på våran framtida trappa, den kommer nästan se ut såhär :) 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: