Rädd för att allt är för bra

Mitt liv är helt perfekt, jag har världens finaste lägenhet på landet med egen badstrand, Världens bästa pojkvän som bara är helt perfekt, en helt underbar familj + vänner som ställer upp i vått och torrt, ett jobb jag älskar att gå till med de finaste kollegorna, min utbildning är klar om 8 månader, vi har börjat rita på "vårat" hus (fatta hur stort det är) livet leker och jag älskar allt... Jag är livrädd att något brister snart, jag har det alldeles för bra. Men jag antar att jag ska sluta tänka och bara njuta av allt som det är just nu.



Postat av: Marika

Ja njut av de nykära livet emma! De kommer stunder då inte allt flyter på lika lätt. Så ta vara på dagarna istället för att grubbla! :)

2010-09-19 @ 09:21:02
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: