NOLL MOTIVATION

Herrejisses, vart är min klädmotivation. Känner att jag skulle behöva en eller TVÅ nya garderober. Ujja, avskyr att plugga ibland, dålig ekonomi = inga nya kläder. Men jag kör på lodarstilen ett tag så får vi se om det löser sig sen. Käpte iaf två nya jobbkoftor idag, som behövs. Måste ge mig ut efter ett par sköna jobbyxor som är SKÖNA och smidiga att ha på kontoret på dagarna. Får väl se om de blir en sväng till stockholm på fredag och fixa de. Har landat i soffan efter en ganska chill dag som sprungit iväg alldeles för fort. I morgon är det jobb och skola om står på schemat



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: