Lördag morgon och pensionärerna är vakna

Vi vaknar senast halv 8 här hemma hos oss, man kan fundera på hur gamla vi är 22 och 25 eller 82 och 85? Igårkväll blev de mys i soffan framför idol med ost och kex, inte helt fel :) Nu sitter vi och väntar på att gymmet ska öppna så vi kan träna lite idag också. Idag står det för min del armar på schemat. Tränade ben igår och jag kan knappt gå idag sån jävla träningsvärk rent ut sagt. Hoppas den går över fort fort. Annars blir det mest till att plugga idag, har tenta om 1,5 vecka så nu gäller det att ligga i. Känns så otroligt skönt att skolan snart är över, exakt 8 månader återstår, helt galet. Längtar så jag dör. Hoppas så innerligt på att jag får ett jobb på studs som jag trivs med. Jonas har ju börjat rita på "vårat hus" som förhoppningsvis står uppe 2012, kan knappt vänta. Jag har sånt flyt i mitt liv just nu, nästan att man blir rädd för att de är för bra. Nej nu ska jag göra annat, hörs kanske senare idag. Bjuder på en bild på huset :)



Postat av: Eva

Ungefär så ser mitt liv också ut, förutom att jag åker till gymmet i eftermiddag ist ;)



Boka in kvällen snart, nästa gång vi ses? :)

2010-09-18 @ 12:21:49
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: