Jag älskar att loda runt i min pojkväns för stora mjukiskläder

God morgon. Känner mig lite segpigg sådär. Spenderade kvällen i stockholm med syrran igår och damp hem i sängen halv 3 och vaknade tidigt i morse såklart. Har varit nere och hängt lite tvätt såhär på morgonkvisten :) Jonas står i duschen och jag myser i soffan med hans stora fluffliga mjukiskläder. Älskar att loda runt i hans kläder när jag är ledig, gosa in sig i luvan som är alldeles för stor och ha byxorna alldeles på tok för långt ner för att dom är för stora. Det fina med det hela är att man inte behöver bry sig för går man utanför dörren så finns det inga grannar, möjligtvis en och en annan älg ;). 
.
För övrigt börjar vi bli friska båda två. Jag har fortfarande lite kramper i magen emellanåt men ska jobba i morgon iaf. Idag ska vi båda gosa ner oss under täcket och titta på film. En helt perfekt höstdag om jag får säga det själv. Om magen tillåter kanske det blir en promenad också :)
Ha en fin dag 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: