Höstrusk (mys) utanför fönstret

Vaknade på tok för tidigt med värkande mage, tog mig upp och ligger nu i soffan och slötittar på nyhetsmorgon. Regnet smattrar mot plåttaket och ljusen är tända på bordet. Jag kan inte neka att hösten är en årstid jag älskar. Idag händer inte så mycket, ska vara hemma och vila försöka få i mig mat som jag får behålla, kanske plugga lite så jag hinner ikapp och ligger lite före. Kanske dra på en rulle och gosa ner mig under ett täcke, vem vet blir en riktig kurerande dag i alla fall. Hoppas jag är fit for fight tills på måndag för då är planerna att träningen drar igång på allvar efter semestern. Nåja, hoppas du får en bra dag njut av höstrusket.
Kram kram
bjuder på en bild från förra årets svampplockning hehe :)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: