Ett proteinpulver att höja till skyarna

Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag gillar att träna och gör det ganska ofta :) Har försökt mig på olika kosttillskott som jag faktiskt behöver då jag pendlar och har svårt att äta ofta och på regelbundna tider. Har försökt mig på ganska många olika tillskott och de har smakat rent ut sagt för jävligt så det har slutat med att jag slängt 300 kr i sjön då jag inte druckit upp dem. Nu gjorde jag ett nytt försök och köpte hem Charlotte Perrellis nya påhitt, specialanpassat för kvinnor. Detta är magi det smakar helt underbart. Håll alla tummar för att det även hjälper och inte bara smakar bra. Tänkte utvärdera om en  månad när min förpackning är slut, så får vi se m det har blivit någon skillnad.

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: