En helt vanlig lördagkväll

Efter en ganska seg dag i soffan djupt inne i sociologiska teorier tog jag en välbehövlig promenad i skogen. Det finns inget som piggar upp en lika mycket som frisk luft gör. Hittade en hel del svamp, mysigt att smyga runt bland träden i lugn och ro. Va säkert ute en timme. Nu ligger svampen på en tidning och torkar. Väntar på att Jonas ska komma hem så vi kan laga middag. Borde egentligen plugga mer men jag orkar fasen inte. Tror jag ska bädda ner mig i soffan med ett glas vin framför den tecknade filmen bilar. Min kropp är så otroligt trött efter vårat hårda träningspass i morse så den skriker efter vila. Hoppas ni har en mysig kväll



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: