Dags att bege sig mot gymmet och skaffa träningsvärk i fler kroppsdelar

God morgon på er :) Sitter och väntar på att Jonas ska bli klar så vi kan åka till gymmet och köra skiten ur våra ben och magar. Igår hade jag en helt underbar dag. Körde en löppass på morgonen, 100% i uppförsbackar och utfallssteg i nerförsbackar (min rumpa mår skit idag haha) kan ju inte säga att de gick jättebra hade väldigt sega ben. 
Marika kom sen och hämtade upp mig för en dag i täby centrum, jag skulle inte ha något kom hem med tröjjor, tre par skor byxor ja ni fattar själva. Det enda jag skulle ha va en ipod då min är trasig, blev en liten guldig Ipod shuffle, liten så in i helvete, perfekt för ensamma träningspass, visar bild senare. klockan 8 kom C och P på besök, vilka människor asså helt underbara. Vi skulle kolla på Idol, jag tror ingen av oss vet vad som hände haha. Munnarna går i ett ja herregud vilken bra kväll med fina människor i soffan :) Kom i säng sent och hade sovmorgon till klockan 8 idag, hör och häpna. När jag är tränad och klar för idag ska jag krama på mina kusiner som är hos mormor och morfar och plugga dagen lång. Hoppas ni får en fin lördag
KRAM



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: