Bakis, eller?

Idag minns jag varför jag dansar nykter. Mår så in i himlans dåligt såhär dagen efter, det är vidrigt. Inte kan jag sova bort skiten heller. Nåja kvällen igår va riktigt kul, jag är stolt  att jag inte är någon som springer runt och snackar skit och tittar snett, raka puckar ska de va.
Hur som helst har placerat mig i soffan och här kommer jag ligga ska jag tala om. Borde öppna mina skolböcker men vi får se hur mycket de blir med de. Nu blir det inte alkohol på en lång tid framöver de e en sak som är säker.
Ha en fin dag kära ni.
 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: