Älskade höstluft

Har haft en gryn dag på jobbet, jag och bästa Matilda har hållt ställningarna :) Snörde på mig löparskorna så fort jag kom hem och tog ett rejält pass. 1,5 km uppvärmning sen intervall i backe 10 gånger fullt ös och nerjoggning. Det tog ordentligt kan jag tala om. Joggade lite lätt hem den sista km och va helt sjukt trött i benen. Älskar den friska höstluften som kyler ner lungorna lite lagom. Hemma väntade en varm dusch och middag, GULD :) Nu har jag landat i soffan, snart är det dags att krypa ner i sängen. I morgon ska jag och hjärtat starta dagen på gymmet. På mitt träningsschema är det armar som gäller. 
Hoppas ni har en bra kväll



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: