14 September

Tiden bara springer iväg, vart tog sommaren vägen? idag har det varit riktigt höstrusk ute, regn och typ storm. Va duktig i morse och gick upp klockan 6 för att ta en springtur i dimman och den friska luften. Slängde in en maskin tvätt innan jag åkte till skola och sen jobb. Haft en skön dag, mycket att göra men jag har världens bästa kollegor så de löser sig alltid. I morgon är jag hemma och pluggar, skönt att ha en dag i veckan då man verkligen kan sitta hemma och koncentrera sig på det. Nu ska jag proppa i min chips och kolla på TV, perfekt en dag som denna :)
kram på er



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: