11.53

Hej på er. Sitter i soffan och laddar inför ett pass på gymmet. Har pluggat effektivt nu ett par timmar så de ska bli skönt att få röra på kroppen lite. Det värsta är att jag har träningsvärk så jag knappt kan ta mig upp ur soffan, helt sjukt. Kanske lag på lite väl tunga vikter efter min vila haha. Jaja man känner i alla fall att träningen har tagit. Igårkväll var jag och Jonas ute och åt på påG, entrecot för hela slanten. Inte helt fel. När vi kom hem blev de film i soffan och det är ett under att vi båda höll oss vakna.
Blir en ganska lugn Söndag i övrigt, Jonas mamma och co kommer på middag lite senare i eftermiddag. Efter träningen ska jag försöka sova ikapp lite så jag är pigg för den kommande veckan som kommer bli tuff med jobb och skola. Vad ska ni hitta på idag?
Kram
me and little´sis



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: