Vart tog du vägen???

Hur kan det vara söndag???.... igen.... sitter i soffan och äter godis och chips med Jonas, kollar på tecknat gör vi också. Vi har ny deal att vi bara får äta onyttigt en dag i månaden och då får vi äta vad i vill. Ganska bra deal tycker jag :) Helgen har gått så fort. Igår hann jag med massor, stortvätta hela bilen både insida och utsida, storstäda lägenheten, handla mat för hela veckan, fixa skolarbete med hjälp av Marika mm. Idag vaknade jag tidigt och väckte Jonas, så vi förflyttade oss till soffan där vi kollade film (jag sov hela filmen haha). Körde ett pass på gymmet också, för min del var det armar på schemat. Efter det åkte vi och hämtade Sofia som va hos oss en stund. En toppenhelg i kort och gott. Vill inte alls att veckan ska dra igång igen. Är så mysigt att få vara hemma och kunna krama på Jonas precis hur mycket som helst. Så nu ska jag passa på och göra det. 
.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: