varning för bittern inlägg

JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT TRÖTT PÅ INSKRÄNKTA SMÅSTADSBOR... hade det inte varit för Jonas så hade jag flytt så långt som möjligt från Norrtälje. Man ska inte dra alla över en kan men i småstäder verkar ju inte folk ha något bättre för sig än att lägga sig i andras liv.. Det snackas, det skvallras, det tycks hit och dit och jag är så förbannat trött på det. Folk tycker så jävla mycket på avstånd, har du något problem så säg det för fan till personen de rör och snacka inte skit bakom någon annans rygg jag blir galen. Framförallt yttra dig inte om saker du inte har en aning om. Allra helst ska man tydligen hoppa på dem som faktiskt gör något vettigt med sitt liv, som går sin egen väg och som har det bra. Det verkar liksom finnas ett behov av att förstöra... jag säger bara : Skaffa er ett eget liv istället för att lägga er i andras.
.
Jag kanske har fel men det här är vad jag tycker... punkt slut.
nog om det, jag är inte så bitter som jag låter med ibland kan jag reta mig gallfebern på sånt här...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: