tisdag... eller va de måndag?

Har haft en turbulent dag. Började med att jag ska lämna in hemtentan. 7 stod jag på universitetet och hängde på låset, upptäckte ungefär då att de inte öppna förrän klockan nio. HEL*ETE skulle ju börja jobba om en halvtimme. Kom på snilleideen att gå till godsmottagningen som lämnar post. Tvingade någon stackars kille att lämna min tenta, stackars. Tog mig vidare till jobbet där de varit ös hela dagen, eller ös och ös vi har haft läget under kontroll om man säger så :D. Kom ifrån i tid och landade hemma runt 7. Eftersom att de va min lediga dag idag (trist så in i) så lagade jag och hjärtat lite middag ihop och nu sitter vi i soffan och är osociala mot varandra moahaha. I morgon ska jag ta mig upp och promenera en timme sen tänkte jag ta mig till skolan, på eftermiddagen ska jag träna benen på gymmet + att jag ska få nytt träningsschema av Robin med mage rygg. Nu jävlar hörrni sommaren 2011 ska jag ha magrutor... 
Nej nu ska jag hänga tvätten mina vänner. 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: